Ateliere educationale

Poate va intrebati ce legatura exista intre activitatea de amenajari si intretinere a gradinilor si educatie? Cum a aparut aceasta idee?

Copiii nu trebuie educati prin forta si asprime , ci trebuie indrumati prin ceea ce amuza mintea lor, astfel incat sa fie descoperita genialitatea fiecaruia dintre ei

Platon (427-347 i.Hr) in urma cu 2500 de ani.

teoreticienii in stiintele educatiei au observat ca „lumea post-corporativă, post-industrială, post-modernă este organizată foarte diferit de lumea industrială ” . Datorită ritmului înalt al progresului tehnologic si pentru a face față procesului de adaptare la schimbare la care sunt expuși permanent toți oamenii, indiferent ca sunt copii sau adulti, este necesara valorizarea potețialului creativ individual prin valorificarea tipurilor de inteligență multiplă individuale impreuna cu metodele de educație nonformală. Chiar daca suna pretentios, realitatea si studiile științifice internationale efectuate în ultimii ani de echipe interdisciplinare compuse de neurologi, psihologi, sociologi, experți în educație, au demonstrat că efortul de învățare stimulează producerea de reacții bio-chimice la nivelul creierului, ceea ce determină schimbarea structurii bio-fizice a acestuia.

procesul de invațare  schimbă structura fizica a creierului prin interactiunile continue intre persoana care invata si mediul inconjurator.
Partea dreaptă a creierului este responsabilă de creativitate, imaginație, intuiție, gândirea , muzica, simțul artistic în general. Partea stângă este responsabilă de gândirea analitică, logica, limbajul, abilitățile numerice, scris. Având în vedere aceste funcțiuni, se explică de ce este nevoie ca în procesul de învățare orice activitate care presupune solicitarea funcțiilor de pe partea dreaptă a creierului să fie compensate cu activități care să solicite în egală masură funcțiile creierului de pe partea stângă. Cele 5 simțuri auz, văz, miros, gust și pipăit sunt responsabile de transmiterea de informații privind mediul și intensitatea stimulilor care pot afecta adaptarea individului la mediul inconjurător.
eduGarden

acesta este procesul real de învăţare de-a lungul vieţii, în cadrul căruia fiecare individ îşi formează atitudini, îşi interiorizează sau clarifică anumite valori, dobândeşte deprinderi şi cunoştinţe din experienţa cotidiană, valorificând influenţele şi resursele educative din mediul în care trăieşte – de la familie şi vecini, de la locul de muncă sau de joacă, de la piaţă/ magazin, de la bibliotecă si mai ales din ingrijirea plantelor din gradina.

ideea de a face programe educationale in gradina showoomului firmei ECO-ART GARDEN SRL s-a nascut din dragostea pentru natura si pentru copii, din experienta ca parinte al unui copil crescut ”la bloc”, din experienta ca cercetator stiintific si ca formator-coordonator al multor programe de instruire de-a lungul a peste 20 de ani.

Credem cu tarie ca procesul de amenajare a unei gradini oricat de mica ar fi, este cea mai puternica lectie de viata : simbolic , efortul depus pornind de la un teren plin de buruieni pana la o oaza de verdeata plina de viata, in care sa te bucuri si sa te relaxezi, este procesul prin care constient sau nu trecem fiecare dintre noi, copii sau adulti in drumul catre noi insine. Orice buruiana din gradina o putem asimila unui gand nepotrivit care ne consuma energia si ne abate de la drumul catre noi insine pentru a ne gasi sau regasi armonia interioara si asa cum trebuie sa ingrijim permanent o gradina, tot asa trebuie sa fim atenti ce ganduri ne preocupa mintea, ne tulbura, ne face sa devenim vulnerabili, plini de frici si furie.

Supraveghează-ţi gândurile căci ele devin cuvinte. Supraveghează-ţi cuvintele căci ele devin acţiuni. Supraveghează-ţi acţiunile căci ele devin obicei. Supraveghează-ţi obiceiurile căci ele devin caracter. Supraveghează-ţi caracterul pentru că acesta va deveni destinul tău.

Lao Tse

Ateliere de gradinarit

Durata: In functie tipul atelierului,  sunt organizate 1-3 sesiuni cu o durata  intre 1-3 ore fiecare

Locatia: in functie de tipul atelierului , la sediul nostru,  la sediul clientului sau intr-o locatie usor accesibila

Resurse materiale: intra in costul atelierului

Pret: disponibil la cerere

  1. GRADINA MEA AROMATA (PLANTE AROMATICE)
  2. MINI-GRADINA DE LEGUME BIO
  3. GRADINA MEA DE PE BALCON: INGRIJIRE FLORI
  4. ATELIER DE TERAPIE FLORALA : DR BACH& ECO-ART THERAPY
  5. ATELIER EDUCATIE ECOLOGICA: ROLUL MEU -PROVOCARILE NOASTRE
  6. ATELIERUL : IDEI INSPIRATIONALE DE TEHNICA FLORALA – TERARIILE -GRADINI IN MINIATURA
  7. ATELIER IDEI INSPIRATIONALE DE DECORATIUNI FLORALE (CORONITE , COCARDE, ARANJAMENTE FESTIVE ETC)
  8. ATELIER DE DEZVOLTARE PERSONALA : OAMENI SI FLORI
1 visitors online now
0 guests, 1 bots, 0 members
Max visitors today: 2 at 07:58 am
This month: 4 at 02-06-2018 12:24 am
This year: 4 at 01-12-2018 07:11 am
All time: 15 at 06-21-2017 10:01 pm